Alla inlägg den 26 december 2012

Av Jess - 26 december 2012 13:33

Å va jag vill plocka bort alla julsaker nu,men får väl vänta nån dag till innan jag stuvar undan det. Jag har fått ett mysko blåmärke nästan i knävecket och det gör ont som satan. Från igår till idag har det liksom dragit ut sig och blivit längre, frågan är om det kanske är en propp, får vänta tills i morgon så får vi si vad som hänt med det. Förutom det skumma har det inte hänt ett smack, tråkigt och långsamt. Lilltrollet gör det hon alltid gör och Nanna ja gissa... precis hon sover. Har inte ork att strida längre med att försöka få upp henne så hon får sova tyvär. Ska bli väldigt intressant och se om jag får upp henne alls på fredag när hon ska på provtagning. Jaja det visar sig. Inatt ska jag och Lilltrollet sova hos maken så jag har gjort iordning mat mm så Nanna kan ta när hon behagar (om hon nu gör det) Har 2 saker kvar att göra innan vi går och det är mockning av alla kattlådor samt hänga tvätten sen så går vi.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards