Alla inlägg den 16 december 2012

Av Jess - 16 december 2012 18:16

Jaha då har jag lyckats igen. Skulle skämta om en sak och det slog fel. Försökte förklara men det blir svårt när man inte hinner då personen jag drog skämtet för gick. Jag kan bara säga förlåt då jag vet att du läser min blogg. Ja känner mig oerhört dum för att mitt skämt tolkades så fel, men jag har bara mig själv att skylla, jag skulle ha hållt käft. Känner mig så fruktansvär dum och tårarna bränner som eld men dom får bränna. Har påbörjat projekt Lilltroll och dusch, det går sådär. Har gjort alla måsten utom ett, det får jag göra när Lilltrollet kommit i säng. Idag klappar jag ner nätet tidigt då jag känner att jag inte har nåt där att göra mer idag. Städa det sista och sen tja använda papper och penna för att få ner alla komihåg saker för veckan som kommer. Ha en underbar kväll alla. Natt natt

Av Jess - 16 december 2012 14:15

Jaha då börjar jag känna av pressen att få allt att gå ihop. Vet att det är nån vecka kvar innan jag ska börja jobba igen men jag börjar redan nu få hjärnsläpp. Hur fan ska jag få allt att gå ihop. Först jobba, sen alla steg plus hemmet, hur får jag ihop det?För timmarna räcker knappt till nu, vet att jag klarar det men frågan är vad det kommer att kosta hälsomässigt. Jag har ju äntligen lärt mig sova mellan 5 och 7 timmar men när jag börjar jobba blir det 2 till max 4 timmar per dygn. Jaja, bara gilla läget och stå ut tills det brakar ännu än gång. Nä nu städning och matlagning mm. Ha en trevlig tredje advent alla...

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards