Alla inlägg den 23 december 2012

Av Jess - 23 december 2012 15:42

Så är det dagen före dopparedagen och här är det som vanligt. En oerhörd kamp med att få Nanna att komma upp. Har hållt  evigheter men nepp går inte. Hon kommer att bli sjuk snart igen eftersom jag inte får i henne medicinerna, hur länge ska man orka? För om jag ska låta henne vara helt och låta henne ta hand om sig själv så tar det inte många dagar förens hon är och simmar helt på botten igen och dit är vi påväg igen verkar det som, hon blir tröttare och tröttare, mer och mer taggig.  Har fått ändra mina planer helt för jag vågar inte lämna henne, tja undrar hur man ska göra eller rättare sagt vad man ska göra. Har provat allt känns det som, så nu istter jag här och väntar och väntar, går in och pratar går ut om å om igen. Inget funkar varför?

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards