Alla inlägg den 1 december 2012

Av Jess - 1 december 2012 16:26

Jaha ja, då är jag datorlös. Iofs är den gammal så det var väntat. Men vad ska jag roa mig med nu då? Tja det löser sig. Det är lugnt och stilla här hemma. Nanna är dock tröttare än vanligt, hon är på sitt rum. Lilltrollet sitter i soffan och som vanligt multitaskar hon. Hennes tics har ökat massor och hon har ett nytt tics. Tja så länge hon inte störs av ticsen så får det vara. Själv har jag lyckats få tummen urled så jag kan bara använda en hand, men men. Vovven ligger å surar för hon inte får va med Nanna, tog fram vintertäcket till henne. Hon blir ju så full o snö nu när det kommer massor. Fick en lergryta av en tjej så jag har gjort gryta som står i ugnen och den är snart klar. Mums. Nä en kopp kaffe å försöks hitt på nå å gö då.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards