Alla inlägg den 29 december 2014

Av Jess - 29 december 2014 18:30

Träningsvärk av gigantiska mått   , ja så kan man nog säga. Mina magmuskler känns som bara den och ömmar duktigt, det är bra värk även om den är lite jobbig. Blev ett pass på gymmet där jag körde allt jag var värd med mage och armarna. Blidde en PW efter jag varit på besök hos Beda sitället för på förmiddagen. Har inte gjort så mycket mer, lite tvätt och flyttat över firrarna (utom 5 som jag banne mig inte får tag i just nu) till det lilla akvariumet. Gjorde en vegansk gryta till middag,Diddi åt naturligvis inte men tog lite ris och soya iaf. Den var JÄTTE god måste jag säga. Maken och Nanna gillade den också, maken får det i matlåda samt att det räcker till Nanna och mig i morgon till lunch, Diddi får jag förska hitta på nåt annat till. Fick meddelande från Suss att hon nu var framme i nottingham så nu kan jag slappna av, hade hotat att efterlysa henne via interpol om jag inte hört av henne senast kl 20 nu ikväll   Nu får vi se om jag får höra nå mer från henne innan hon kommer hem igen, jag hoppas på det iaf. Resten av denna dag ska jag göra ingenting mer än slappa, blir en snabbrunda med vovvarna innan jag ska sova det är allt.

I morgon blir det gymmet efter jag morgon rastat vovvarna sen hem och städa lite, samt att jag ska jobba 1 natt. Nej nu mer kaffe och spela lite töntspel på FB

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards