Alla inlägg den 27 december 2014

Rea

Av Jess - 27 december 2014 19:31

Gårdagen hände inte så mycket. Vi har startat upp det lilla akvariumet på 54L för vi måste starta om det på 180L helt då vi inte får ordning på det. Vi har inte så mycket fisk kvar så  då passar vi på att göra om helt. I morgon får dom  firrarna som är kvar  flytta över till det på 54L. Idag har jag varit på gymmet och i morgon kan jag lova att det kommer kännas, men det botas med ett pass på förmiddagen   . Har även varit och fyndat en varm jacka ,täckisar samt en mössa idag. Det var lite svårt med storlek på jacka och täckisarna men tillslut så fick jag nöja mig med strl S på byxorna för det fanns inte mindre och en 36:a på jackan. Jag har inte använt mössa på 25 år men jag fryser ju förbenat och har hunnit prova kälderna. Jag förs inte eller jo om händerna frös jag lite men inte så jag blev tårögd, så nu jädrans blir det mer pw och utevistelse... ( Dock saknar jag en reflexväst men det kommer, tur vovvarna har det iaf) Så såhär knasig ser jag ut nu när jag är ute

 

 

Har även jagat böcker tills jag ska börja skolan, nu är det bara 2 kvar sen så har jag fixat alla jag behöver tills jag börjar. Ganska skönt för böckerna är inte billiga kan jag säga. Nej nu ska jag dricka en STOR mugg kaffe och spela lite fåniga spel på FB. Ha en bra kväll gott folk

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards