Alla inlägg den 28 december 2014

Av Jess - 28 december 2014 21:34

Så har denna dag gått. Tog en PW med vovvarna straxt före 7 i morse, det var KALLT kan jag säga. Efter det blev det lite frukost för djuren och mig, resten av familjen sussade sött. Åkte in till gymmet och motade träningsvärken som kommit smygandes, det är bra värk iofs för då vet man att man gjort nåt rätt   . Sen hem och tog en dusch, i samma veva kom makens ena syster med familj. Vi träffas väldigt sällan då dom bor i stockholm. Trevligt att se dom alla, även Tula var med. Hon är min yngsta brors dotter liksom min makes yngsta systers dotter, ja lite invecklat för dom som inte känner oss   . Jag måste verkligen säga att jag är nöjd med jackan,täckisarna och mössan jag fyndade igår, nu behöver jag bara hitta nåt som gör att jag inte fryser så förjordat om händerna ( har nog lagt ut nästan 2000kr på vantar men fryser iaf så det gör ont) och nå dojor som är VARMA men lätta och smidiga samt inte så dyra.  Diddi har varit på sitt rum HELA dagen, antar att det är för att vi haft besök. Nanna sov HELA dagen, Susann vaknade lite innan vi fick besök. Ninna och Johan kom förbi och häslade på stockholmarna dom med. Skulle ev ha dragit iväg med min storebror men tiden blev för knapp så vi får planera in en annan dag. Har varit och veckohandlat idag dock ville inte våran bil starta så min pappa körde in oss (Ninna och Suss var med och handlade) så han och maken for till biltema för att köpa nytt batteri till bilen sen for dom hem och mekade. Maken kom och hämtade oss när vi handlat klart. Sista svängen med vovvarna blev en pw på 40 minuter och nu har även jag reflexväst, mina föräldrar hade köpt en till mig. Tack mamma och pappa den passade kanon! Nu sitter jag här i pyjamas och termosockor samt fleccetröja med en kopp te och värmer mig innan det är dags för sängen. Maken ska jobba 2 dagar nu och Suss drar till England i morgonbitti så det blir lugnt hemma vid. Dock ska jag in på gymmet nån gång mellan 6:30 och 8 sen blir det ev en PW med Iris innan lunch. Ska även hälsa på min kusinvitamin efter lunch i morgon. Förövrigt i morgon är det akvariummen som ska göras klart helt samt iväg till kyrkogården för att tända ljus för i morgon skulle Älvan fyllt 32 år. Saknar dig massor lilla Älva!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards