Alla inlägg den 17 december 2014

Av Jess - 17 december 2014 16:57

Ja då är allt vad det gäller julklappar klart och inslaget, eller vi har djurens klappar kvar men vet vad dom ska få. Har idag varit på gymmet en sväng och det behövdes då jag har träningsvärk. Skulle äta med maken på sibylla på lunchen och beställde kebab, vilket var bortkastat, fick i mig 4 stripes med kebab och 4 strips sen var det stop, detta resulterade i att nu kan jag inte äta alls så jag ska försöka äta lite gröt. Diddi har haft en väldigt bra dag i skolan, så bra att jag fick mail om det av en lärare. * stolt mamma *  Har julmusik på i högtalarna, jo det är metal christmas inget annat, Iris tycks gilla det men Lucky gör det INTE. Han ligger motvilligt i köket bara för att jag är där, man ser hur han tycker det låter hemskt men han får skylla sig själv för han kan faktiskt gå in i ett annat rum   . Har gjort kyckling i ugnen med ett täcke av creme fraiche som jag kryddat med fajitas kryddmix och till det ris som familjen får äta, själv vänder det sig i magen av tanken på att äta det sen jag åt lunch , men som jag skrev innan det blir lite gröt iaf. Ikväll ska jag lägga fram lite kläder till i morgon då jag och maken ska ta ett sista avsked av en vacker liten älva. Känns jobbigt som bara den och jag saknar henne massor   . Men hon har det bra nu på dom eviga sommarängarna. En dag träffas vi igen och kan åter göra massa hyss mm. Nej nu göra lite gröt sen roa vovvarna lite med borstning   

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards