Alla inlägg den 1 december 2014

Av Jess - 1 december 2014 06:28

Ja då är det måndag och en ny vecka. Det första Diddi gjorde när hon vaknade kl 5 var att öppna sin chokladkalender   Kan tänka mig att hon inte är den enda som öppnarkalender det första som gör nu på mornarna   Ledigheten går för fort och jag hinner ärligt inte ladda om alls men jag ska nu bara jobba december ut sen så är det varannan helg och då bara fredag och lördag natt som jag kommer jobba. Vågen visar nu - 44kg och nu vill jag faktiskt inte ner mer, det är 7 månader och 3 dagar sedan jag gjorde min gbp. Det är helt sjukt att på denna tid gått från 102kg till 58kg. Kan säga att jag är tacksam att det gått så bra och att jag sluppit massa komplikationer, visst jag har haft en del bakslag men inte så svåra. Det enda jag sörjer är att jag inte kunna träna som jag velat men efter  jul så blir det lättare. Denna vecka jobbar jag måndag, tisdag, fredag,lördag och söndag natt samt att i morgon ska Diddi till tandis, onsdag ska jag ta bort mina gele naglar då kirurgen sa att dom måste bort innan op och på torsdag kommer FK och LSS hit för att ha ett möte med Nanna. Idag blir det till att ringa några samtal och så ska jag klippa tassarna på vovvarna och klor på alla djuren samt borsta igenom vovvarna. Sen blir det tvätta och fixa golven, just det middag ska det bli också om jag nu kommer på nåt vettigt vill säga. Ska försöka hinna sova en stund innan jag ska iväg och jobba om deet går vill säga.Tja en helt vanlig dag är det ju   . Nej dricka upp kaffet sen ut med vovvarna innan jag gör iordning frukost till Diddi. Maken och Susann är på jobbet Nanna tror jag sover.

Ha en bra dag gott folk

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards