Alla inlägg den 13 december 2014

Av Jess - 13 december 2014 20:07

Dagarna går och sorgen består. Ja det gör himla ont  och vet att det kommer göra det ett bra tag till. Förövrigt så är det som vanligt här hemma,Diddi är dock himla trött mest hela tiden men det är slutet på terminen så det är inte konstigt. Det har varit tandläkarbesök, möte med LSS och Fk  och möte med soc då Diddi har kontakperson via dom. Har även jobbat en vecka så är ledig denna helg. Idag har jag köpt mig ett nattlinne med långa ärmar samt ett par pyjamasbyxor( skrämmande är att den strl jag har är xs numer), är så trött på att frysa så jag hackar tänder när jag sover.När jag stannar i vikt kanske jag kommer frysa mindre, hoppas kan man alltid göra Dom tre barnen som bor hemma, jag och maken var på köpis och köpte lördagsgodis, jag köpte klubbor och ja jag kunde faktiskt äta eller suga rättare sagt. Köpte även lussekatter men fy fabian va äckliga dom var, så jag tiggde några hembakta av mamma. Desutom dumpade jag naturligtvis på lussekatterna. Nu ikväll ska jag och maken ta ett glas vin och äta lite ost och kex ( får se om jag kan äta det vill säga) vin vet jag att jag kan ta 1 glas av men kombinera med ost och kex vette katten om jag kan, det visar sig. 

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards