Alla inlägg den 9 december 2014

Av Jess - 9 december 2014 09:09

Usch hur jag mår mentalt, vet att det blir lite lättare med tiden , men just nu är det tungt. Måste försöka göra det som ska göras och jag ligger efter en hel del. Tur jag har vovvarna annars skulle jag bli fast inne hela tiden. Måste hitta nå aktiverings leksaker till hundarna som man kan ha inne, Iris får lätt tråkigt och deppar då samt hittar på lite små hyss. Har en halvliters flaska som jag lgger i godis i samt lite olika andra saker men det räcker inte till henne, Lucky fixar än så länge bara en tom toarulle med godis i samt att han ibland kan putta på kongen men mer är det inte. I helgen ska jag försöka mig på att lägga ett litet spår till Iris och se vad som händer, hon spårar som en tok när vi är ute. Tänk att dom är så otroligt olika mina vovvar. Lucky är som det fega lejonet i trollkarlen från oz och Iris har adhd delux, det gemensamma är att dom är riktiga gosproppar och ska vara med i soffan. Dock är Lucky en kille som blir otroligt sotis om jag gosar med nån annan än honom . Idag måste jag försöka komma ikapp med tvätten och så måste golven dammsugas och skuras. Sen så ska jag ut och övningsköra med min pappa , så se upp det kan bli livsfarligt    . Och till middag ska jag göra kyckling och ris till dom 2 yngsta, vad det blir till oss andra har jag inte bestämt än men det lutar åt nåt vegetariskt. tyvärr har jag en såndär dag då jag blir mätt på en halv kopp kaffe, vilket gör att jag inte ens om jag försöker ( vilket jag gör) får i mig en halv knäckemacka. Jaja så är livet på en tallpinne. Nej nu ska jag sätta fart så jag har gjort det mesta tills jag ska ut och övningsköra. Var rädd om varandra , i morgon kan det vara försent.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards