Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Jess - 27 mars 2014 06:23

God morgon i stugorna. Igår gjorde Diddi läxorna utan prut, det tar sig   Hon är jätte duktig och hon kan men som sagt det finns ett motstånd utan dess like men skam den som ger sig. Hon skulle skriva av en text från papper till datorn, sagt och gjort. Hon började när jag skulle göra toast till henne och jag hann inte ens få det färdigt förens hon gjort första sidan av pappret,visst det var inte mycket text men det var text och hon skrev. *stolt* Var även in till Nanna en sväng för att ge Sippan medicin. Före det var jag till läkaren med mina knän, jag har överansträngda knän dels pga min vikt men även pga att det nu är en viktförändring då jag går ner i vikt. Har gått ner 8 kilo sen den 3 mars och ska ner 4 till hade jag tänkt innan operationen den 28 april. Jag fick voltaren (starkare än den receptfria) och starkare alvedon utskrivet som jag ska äta i tio dagar till en början samt att jag ska ringa sjukgymnasten för att få en tid där.  Nu har jag nåt att kämpa för och nu vet jag datum, det ska bli så skönt att göra detta. Jag vet att detta bara är ett verktyg och att allt hänger på att jag ändrar vanor, jag är förbered samt läst in mig en massa mm. Jag köpte ett par jeans för 3 veckor sedan eftersom jag nästan inte har nå käder alls, det var nog ganska dumt för nu sitter dom så löst att jag kan dra av mig dom trots att dom är nytvättade, så Suss får dom så blir dom använda iaf.Nej nu blir det mer kaffe sen fixa lite innan Diddi ska till skolan. Ha en trevlig dag gott folk

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards