Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Jess - 21 mars 2014 09:48

Så då har jag gjort min arbetsvecka och är nu LEDIG tills nästa fredag, underbart! Jag ska försöka bara göra så lite som möjligt och ägna så mycket tid jag kan åt mig själv. Inte ofta jag gör det men nu är jag slut som människa dels pga skallen men även pga att jag går på övertid av vad min kropp klarar. Sova? Jo jag skulle ju göra det när jag kom hem men det kom annat emellan, bland annat den där förbenade taxin som ALDRIG kommer i tid, eller nu ljög jag 1 gång av 20 kommer den i tid. Idag kom den 24 minuter försent vilket resulterade i att Diddi VÄGRADE åka och vad göra? jag var påväg hem från jobbet så jag var maktlös. Så jag har pratat med både skolan och samresor om detta. Sen så har jag pratat med löne angående lite saker om lönen mm, vilken trevlig tjej det var och duktig på att förklara så nu ska det bli rätt för oss alla. Sen upptäckte jag att den som skulle mockat kattlådorna igår kväll INTE gjort det vilket resulterade i att Cobra kissade i sängen så nu går tvättmaskinen och den kommer få gå halva dagen då tvätten uppenbarligen inte tvättar sig om jag inte gör det. Väntar även på att chefen ska höra av sig då det är lite att fixa, men vi får väl se hur det blir med det.  Idag har jag och Diddi olika strumpor på oss då vi visar att vi stödjer dom som har down syndrome, en kul grej måste jag säga. Idag kommer alla barnen hem på taco och då blir vi 7 till middagen, ( Ninna, Susann, Nanna, Diddi och Jay) känns lite sådär mysigt svensson aktigt*S* Nej kanske ta en tur och mata snabeldraken innan jag börjar min latnings helg.... Ha en kanon fredag gott folk

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards