Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Jess - 24 mars 2014 21:07

Så var måndagen snart över. Idag gjorde jag nåt inte så smart, jag stoppade lurarna i öronen och gav mig ut på en prommis dock så försvann jag in i tankarnas värld och hade noll koll på hur långt jag gick. Det resulterade i att jag nu knappt kan gå alls pga smärtor i knäna. jaja är huvudet dumt gör det ont! Har varit in en sväng till Nanna med lite saker. Tvättat lite samt röjt lite i Diddis rum, gjorde läxor med henne nu på kvällen med. Sen så har jag spelat wow och det var länge sedan, jösses va kul det var. Det är nog det ända spel jag kan förlora tidsuppfattningen med, men jag gör ALLTID det jag ska göra även om jag i korta perioder hamnar i spelets värld. Jag har ju lovat mig själv att tänka lite mer på just mig själv så jag anser att jag är värd att spela. Som sagt kul var det. Ninna har varit här halva dagen, inte allt för ofta men händer i perioder. Nej nu ska jag kolla fb lite sen ska jag nog banne mig gå å lägga mig för jag är aptrött och har ont! Ha en trevlig kväll gott folk

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards