Direktlänk till inlägg 5 februari 2014

Göra om göra rätt

Av Jess - 5 februari 2014 22:08

Inatt ska jag göra om lite dels vad det gäller nätet men även i datorn. Jag är less på att bli idiotförklarad på nätet så jag kommer dels lägga ett par ställen på is. Jag tar inte bort dom men kommer inte använda dom på obestämd tid. Jag kommer inte heller dela länken från min blogg till fb heller under denna tid då det är en av sjaterna som ska läggas på is. Kanske är jag lite känslig nu men det är mitt beslut helt enkelt. Så vill man ha nån kontakt förutom att ev ses så får man hetl enkelt använda sms,ringa, kik eller wattsup. Man kan även ha kontakt via wordfeud eller maxiyatzy spelen som jag spelar i mobilen med.

 

Idag  när jag skulle göra lite läxa med Diddi så var hon inte så glad över det. Hon avskyr upprepning och det leder till en del problem. Men jag lyckades få henne att göra alla matte talen utom den sista uppgiften så jag är stolt. Sen undrar jag om hon vet hur hon får ut svaren, för svaren lyckas hon få till i huvudet men sen att få ner hur hon tänker går inte. Hon blir jätte arg när jag försöker visa hur jag tänker, men hon försöker förstå. Tja jag är glad att jag får henne att det hon gör. Hoppas att hennes dyslexi utredning snart blir gjord så det kanske blir nån ordning.


Jag känner mig väldigt sliten och är helt slut, beror nog kanske på allt som är nu. Vet att det går över. Gör natt nummer 5 av 6 sen är jag ledig en vecka. På lördag ska jag och maken banne mig ta nåt gott att dricka på kvällningen. Fast det har man ju försökt planera för förr och det blir aldrig av men jag siktar iaf på att få det att funka för det kan vara sista gången på minst 7 månader då man inte får dricka alkhol på minst 6 månader efter op. Nej kanske ta och sätta igång med lite jobb, blir väl en grubbelri nattmen det kanske är bra så man får det ur sig. Ta hand om er där ute

 
 
Ida

Ida

5 februari 2014 23:09

Jag förstår att du gör som du gör. En del sk sociala medier kan ha ett kyligt klimat tyvärr. :/

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Jess

5 februari 2014 23:14

Ja och sen att trycka till andra verkar vara en hobby för en del. Men jag klarar mig utan dessa ställen*S* men behåller min blogg *S*

 
Ida

Ida

5 februari 2014 23:36

SV: Ja det var jättegott. :)

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mary

6 februari 2014 21:22

Ja ibland kan det vara bra att prioritera bort.
Kommer du lägga bloggen på is också och insta?
Läste ditt inlägg om psykisk ohälsa och övermedicinering håller med och vet en del och det är galet hur allt funkar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jess - 6 juni 2016 10:02

Ja, så blir det. Jag lägger ner bloggen, varken orkar eller har tid med den. Eller rättare sagt jag har tröttnat, vem vet kanske jag skaffar/skaffat en annan. Jag hoppas ni alla som följt mig får ett bra fortsatt liv. Tack för mig    ...

Av Jess - 24 maj 2016 07:16

God morgon där ute! Idag blir en heldag i skolan med studiegruppen. Igår var jag på info/utbildning för vikarier inom Gävle omvårdnad. En del bra och matnyttigt men även en del helt onödigt.  Har suttit och retat upp mig på en del människor fast ...

Av Jess - 22 maj 2016 11:35

  Igår var jag och jobbade kort tur på mitt absoluta favorit ställe. Stortrivs där med både de boende och med otroligt trevliga kollegor. Önskade att jag fick mer tid där, det kanske blir så det visar sig.   Jag har haft svårt för att sitta vid...

Av Jess - 18 maj 2016 10:32

God förmiddag. Idag är jag smått frustrerad vilket gör att mitt inlägg inte hänger ihop som det bör skulle jag tro. Men eftersom detta är min blogg så får ni ta det helt enkelt. Psykiatrin idag är i mina ögon under all kritik. Dock är det inte pers...

Av Jess - 11 maj 2016 11:28

Dagarna går och skolan är snart inne på sista kursen före sommaren. På jobbfronten är det helt ok, lite val hit och dit med mera men det löser sig. Sen så har jag helt tappat träningen på det sätt jag ville ha så idag har jag dels pluggat men även pl...

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards