Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Jess - 16 februari 2014 09:29

Här fortsätter det att vara sjukstuga, är så less vill bli  frisk, orkar ju ingenting. Jag är ju sån att jag hatar grusiga och dammiga golv och har man 3 katter blir det både grusigt och dammigt på nolltid men jag orkar faktiskt inte dammsuga. Maken har hostat som en tok hela natten och Diddi kom upp straxt efter kl 3 och börjar känna sig hängig hon med .Suck. Jag fryser och svettas om vartannat och lederna värker samt allt det andra som hör till denna helvetiska förkylning. Så vi är väldigt ynkliga här hemma nu kan jag lova. Ska försöka vara upprät lite mer idag än de senaste dygnen annars riskerar jag nog att inte kunna sova alls sen. Har nog inte sovit såhär mycke på flera år och det har sina nackdelar då jag får ont i kroppen av att ligga så mycket som jag har gjort. Igår ville min mobil göra en systemuppdatering så jag lät den göra det, vilket misstag kan jag säga. Nu fattar jag noll av den igen , inget ser ut som det gjorde innan..Blääää. Jag är inte teknisktlagd överhuvudtaget vilket leder till att jag blir arg när jag inte fattar*S* men men det är en världslig sak. Nej nu ska jag försöka få i mig lite kaffe ( det är 2 dagar sedan jag fick i mig det , så skallen känns kan jag säga) och dumstirra på tvn med Diddi.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards