Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Jess - 10 februari 2014 10:02

Ja men då var det några dagar sedan jag skrev. Har inte haft ork eller lust helt enkelt. Nanna tackade ja till lägenheten, så den 1 mars flyttar hon. Hon tycker det ska bli skönt och det är ett bra boende med bra hjälp. Så nu i veckan ska hon skriva kontrakt och så ska vi åka och handla lite saker till hennes nya hem. Sen så fick jag hem papper från fk idag att eftersom Hanna blir 19 i år har vi bara rätt till vb på henne till juni, dock ska jag säga ifrån mig det på henne när hon skrivit kontrakt men jag måste söka om helt på Diddi vilket jag anser är helt sjukt, hon har ju knappast blivit av med sina diagnoser och problem. Jaja bara sätta sig och börja skriva hur dagarna ser ut om igen plus jaga läkarutlåtande igen då, jag kommer bli idiot på allt detta pappersgöra, dessutom så blir jag utan vb helt tills Diddis är utrett igen vilket gör ett minus i inkomst på drygt 6000kr i månaden. Sen är frågan om vi får nåt eller rättare sagt hur mycket vi får på Diddi. Jag gick ju ner till 75% förra året då jag fick höjt vb men ja som det ser ut nu måste jag ev gå upp i tid igen. Så då måste jag hitta ett jobb till med andra ord. Jaja allt går med lite vilja, vål och vasselin heter det ju.

Jag skulle ju hålla koll på vikten på fredagar och fredagens vikt var 99,9 så lite har jag gått ner iaf. Nu ska jag ställa mig och göra i ordning middagen så den är klar för jag ska iväg på personalmöte på eftermiddagen så jag hinner inte göra mat i tid om jag inte gör den innan. Ha en bra dag gott folk.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards