Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Jess - 12 februari 2014 18:29

Då så ska jag på utbildning via facket den 25 februari, det ska bli spännande. Sen så ska jag ev åka på en annan utbildning via facket i maj som vara under 2 dagar. Jag tycker det är bra och trevligt med utbildningar. Vem vet kanske jag fortsätter utbilda mig inom det fackliga, jag tycker det är intressanta saker och det är oerhört viktiga saker framför allt. I morgon ska Nanna och hennes pappa åka på ikea och handla lite tills dess hon flyttar. Hon ska även skriva kontrakt i morgon. Nu är det 17 dagar tills hon bor i eget för första gången. Kommer bli mycket nytt för både henne och oss som bor kvar här. Tror hon kommer, nej jag vet att hon kommer trivas som fisken i vattnet när hon får egen bostad.

Urk , jag tror jag kommer nysa ihjäl mig snart. Detta blir bara mer och mer, jag vill inte detta. Det blir en hutt med rom sen för att döda lite baciller och hoppas på att det är borta i morgon.

 

Av Jess - 12 februari 2014 13:46

Så har då även jag börjat bli sjuk, jag har faktiskt varken tid eller råd med detta så jag hoppas att detta är borta när jag vaknar i morgon annars kommer jag inte kunna jobba på fredag. Det blev inte bättre av att jag hållt på som en halvtok här hemma heller.

 

Blääääää jag tycker inte om förkylningar  med allt vad det innebär. Nä färdig gnällt tills vidare. Idag fick jag äntligen ta i dietisten på sjukhuset och jag fick en tid nästa vecka, efter det så är det banne mig dags för ett op datum så det så!!

Nä nu ska jag roa mig med att läsa lite bloggar en stund.

 

Av Jess - 12 februari 2014 09:39

Blä för snö... igår vackert å vårigt idag tjocka moln och snö

Igår

Idag

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards