Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Jess - 11 februari 2014 17:33

Oj va jag är trött nu. Började med att ha tvättstugan kl 7 i morse, det blev 7 maskiner , å jo jag har tvättmaskin men har inte tvättat som jag borde och det blev ett berg. Skönt att få allt undanstökat nu iaf.Har jagat kirurgen angående min gastric bypass, dom insåg nu att dom även bommat fixa dietist tid... Gaaaa . Så nu har jag själv fått jaga dietisten som ska ringa mig i morgon. Efter jag varit hos dietisten och fått info så ska jag få en telefontid med kirurgen igen och då få en optid. Jag kommer bli idiot snart för dom bara strular till det för mig. Jaja bara gilla läget helt enkelt. Har även varit på info angående springvik då jag har ledig vecka, pengarna kommer att behövas och jag tycker det ska bli spännande att prova lite annat också. Förvisso är det inom samma genre, alltså omvårdnad. Efter det var det hem och koka ris till kycklingen som jag gjorde i ordning på förmiddagen, sen blir det läxläsning med Diddi. Efter det ska jag banne mig göra ingentin, bara slappa för det är jag värd! I morgon ska jag bara dammsuga,damma och torka golv och inget annat alls. Pratade med Nannas kontakt angående bistånd för hennes hyra mm och det blev ett ja, phu det känns bra kan jag lova. Ska även få hjälp av den tjejen att göra i ordning ansökan för aktivitetsstöd till Nanna, sen ska vara inne i juni men det är lika bra att få i ordning allt plus att fixa intyg som styrker hennes problematik och svårigheter.

Börjar känna mig smått förkyld vilket inte är så konstigt då äldsta dottern är sjuk och var här halva helgen, hon hann smitta ner sin ena lillasyster som i sin tur smittar resten av oss. Men det är smällar man får ta, allt för sina barn helt enkelt! Idag fick jag med posten inbjudan till utbildning  för  oss som är privatanställda och är med i kommunal, ska bli spännande att gå på faktiskt. Sen så fick jag även hem frikort  då jag tydligen kommit upp i summa för det, så nu har jag frikort till mitten av oktober. Nej nu ska jag ta lite kaffe sen göra läxor så jag får tid för att lata mig. Ha en trevlig kväll gott folk

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards