Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Jess - 1 februari 2014 21:53

Jaha då var det dags för natt 2. Dagen har varit i lathetens tecken. Jag har mest legat i sängen hela dagen förutom en sväng till apoteket. Har dock haft svårt att sova men är utvilad eftersom jag legat så mycket. Låter tydligen väldigt grinig men antar att det är för att jag inte äter, hoppas det går över fort bara annars tycker jag synd om min omgivning. Jag är inte grinig men låter mest hela tiden, detta kommer jag tyvärr inte undan eftersom jag måste gå igenom det jag gör för att få livet att fungera och bli hälsosamt. Jag ber om ursäkt redan nu då jag vet att jag kommer vara taggig ett tag. Jag hoppas bara att dom jag har runt mig orkar. Att byta ut en pulverpåse mot en tärning buljong när jag jobbar var bra, dock blir det inge mer tuggummi fy vad ont i magen och käkarna jag haft. Nu ska jag försöka leta på nåt att se senare inatt . Ha en bra natt gott folk

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards