Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Jess - 28 januari 2013 21:09

Har haft en konstig känsla hela dagen. Och nu ikväll när jag var ute med hunden så mötte vi en fotgängare, när vi passerade varann så fick jag en otrevlig känsla, hunden reagerade också och reste ragg. Kan det var nu det börjar? En del av er läsare funderar nog vadå börjar men det tänker jag inte gå in på utan ni som vet vad jag pratar om kanske kan dela med er iaf till mig. Nåt är pågång iallafall så mycket kan jag säga fråga är bara när och hur det kommer visa sig riktigt. Eller blir det som förra gången? Att det sker i tystnad med viss synlighet för  andra?

Av Jess - 28 januari 2013 08:33

Jag borde ha insett att gårdagens insats betydde att det skulle bli nåt. Idag ligger lilltrollet helt utslagen med feber ,ont i halsen och ont i kroppen, Nanna har hostat rätt mycke under natten och själv känner jag mig lite risig. Men jag har varken tid ork eller lust att vara sjuk, så det blir till att plocka fram örter mm och göra lite hopkok av det. För det finns inget bättre än naturens egna apotek, barnen grinar illa men dricker det jag gör och nej det botar inte på fem röda men det förkortar sjuktiden asevärt. Tur jag är ledig tills på torsdag och skulle tjejerna vara dåliga fortfarande så sover Peter här medans jag jobbar! Nä släpa ut vovven (som fortfarande sover) på en sväng sen hem och fixa lite brygder. Ha en bra dag alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards