Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Jess - 8 januari 2013 10:53

Jag har ju funnti 2 bloggar som jag tycker mycket om, dessa kvinnor som skriver dem får mig att inse att det är dax att åter finna MIN vandringsväg. nunofagun har på några dagar bara fått mig att vända ut och in på många skrymslen inom mig,vilket är jättebra men ack jävligt jobbigt. Men jag är tacksam för att hon med sina ord hjälper mig. Ja jösses hur det kan bli, vi människor tappar bort oss och vi är som sagt männskliga, eller? Är alla människor eller är vi förklädda okända ? Tja jag vet i alla fall vad jag vet och tror, vad tror du? Sen har vi everydaygodess som är underbar , hon får mig att skratta så tårarna rinner ibland. Dessa 2 har hjälpt mig mer än dom anar, tack för det jag oerhört tacksam för. Jag tar nu tillbaka MITT liv och går min väg, jag kommer säkert gå vilse ibland men finner tillbaka. Sen att jag kommer vara udda gör inget, jag har försökt vara som ANDRA men nä jag vantrivs vara så. JAG ÄR JAG, japp så är det. Finns ett problem men problem är till för att lösas ;) Vet ni vad? Jo jag ska faktiskt gå och lata mig och vem vet kanske jag somnar ... Återkommer väl sen elelr nåt. Ha en underbar dag alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards