Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Jess - 1 januari 2013 18:22

Oj vad fort denna dag gått, har gjort absolut inget idag. Eller jo det har jag men inga måsten utan jag har umgåtts med min älskade make fram tills Ivanhoe började då åkte han hem till sig*S* Jag missar INTE Ivanhoe! Fast under filmen har många tankar flugit omkring, vad vill jag detta år? Oj, jo det är mycke och tja det får ta sin tid helt enkelt. En sak är att jag bestämt mig att jag MÅSTE lära mig sy, för det finns banne mig inga kläder i affärerna ( och dom få som finns är inte min strl) jag vill inte gå och känna mig som nån jag inte är,(  nån som har en symaskin över så *S*) jag vill vara jag! Det är en av alla saker som kommer att ske, sen så längtar jag naturligtvis till sommaren då jag och Peter blir ett igen, känns lååångt dit men den som väntar på nå gott ...... Nanna kom upp vid tolv trtos att hon var uppe till 4  i morse, Lilltrollet sov till halv elva vilket nog är rekord. Idag har Lilltrollet varit på sitt rum sen kl 15 och är där än, hon är normalt aldrig på sitt rum förutom  när hon sover.Så just nu är tvn avstängd det ni , hehehehe. Funderar på om jag ska städa lite garderober eller om jag bara ska fortsätta att göra inget. Tar lite kaffe i väntan på att komma på vad jag ska orka göra. Opps kom just på att på torsdag börjar jag jobba igen, ser fram emot det faktiskt, det är ju 1,5 månader sedan jag jobbade sist. Tur jag kan alla rutiner, dom är liksom inristade i min märg! Lilltrollet går över till Peter på fredag men han sover här på natten mellan torsdag och fredag, sen får  han vara jour när jag jobbar ifall Nanna behöver liksom mina föräldrar kommer att vara jour. Helst borde det vara nån här men men, efter det där mötet den 11 januari så kommer det alltid finnas nån här hemma oavsett tid på dygnet! Nej nu slösurfa lite, ha det alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards