Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Jess - 10 januari 2013 14:13

För att kunna gå framåt i livet måste man lära sig att förlåta, ibland kan det ta tid att förlåta men låt det ta tid för att det behövs. Ta 1 steg i taget men försök att gå framåt, se inte tillbaka. Denna bild fann jag på fb och vill dela den med er.

 

Av Jess - 10 januari 2013 13:18

Visst är snö vackert men nu är julen över och då vil jag inte ha mer snö. Ute snöar och blåser det som bara den. Kan nån ta bort det snälla.

Idag ska jag ta fram alla papper mm till mötet i morgon. Ska även ladda till max och ja mamma jag ska vara lugn (nästan iaf) men som sakt ska ta fam allt och setill att ha papper och penna med mm. Ska faktiskt bli riktigt spännande och få höra anledningarna till VARFÖR dessa instanser bollat runt oss i alla dessa år istället för att ta sitt ansvar. Men som jag skrivit tidagare så har jag inte förhoppningar på att dom lyckas komma med nå lösningar. Nej nu måste jag nog sätta lite fart med all tvätt som bara liksom liger och väntar på att bli ren. Ha en bra dag och snälla nån få iväg snön tack ;)

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards