Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Jess - 9 januari 2013 15:44

I morse när jag åkte hem från jobbet var himlen blodröd på sina ställen, det var mäktigt att se. Väl hemma så kastade jag mig i säng för en gångs skull, men vaknade efter 2 timmar iaf. Sen på eftermiddagen fick jag fin främmande*ler* Lilltrollet kom hem för hon hade glömt nycklarna hos sin pappa. Har kramat massor på henne så hon tyckte jag var drygast i världen. Jag skulle ju gå till dom innan jobbet men nu blir det lite annat. Huvudsaken att jag fick träffa henne , hennes stora systrar saknar jag åxå. Nanna klev precis upp och ja vad ska man säga. Har idag tagit alla golven och Lilltrollets rum har jag städat. Har massor med tvätt men den går ingenstans så den får vänta lite till. Nä om jag skulle försöka få ihop nåt middags liknande kanske... Ha en bra eftermiddag och kväll allla

Av Jess - 9 januari 2013 00:29

Sitter som vanligt på jobbet, jobbar man heltid natt så tillbringar man måååånga nätter på jobbet. Idag har jag rensat ur min garderob på allt nästan, blev inte många plagg kvar. Så jag måste när och OM jag får nå pengar denna månad köpa  nåt plagg. Blev liksom bara 1 par byxor, en långkjol, en kortkjol, ett linne och 2 tröjor kvar, givetvis en del underkläder åxå. Så har jag gjort mig av med ett hinder nu återstår att ta hinder för hinder och följa vägen bortom . Nanna kom upp straxt före tolv, hon fick lov att sköta sig själv även idag så hon hade satt flera larm på mobilen för att komma upp. Fick henne att ta en dusch samt riva ur sängen. Min kära moder kom över och hjälpte Nanna att städa sitt rum så nu är det rent och fräscht igen. I morgon ska jag ta alla golven hemma och på kvällen innan åker till jobbet ska jag upp till min älskade och mysa lite med honom och barnen. Lilltrollet är ju hos honom nu när jag jobbar. Nä nu ska jag göra ett ryck här på jobbet. Sov gott ni som sover på nätterna och dröm söta drömmar.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards