Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Jess - 27 januari 2013 14:52

Idag har jag en göra mat dag, jag gillar inte att laga mat så varför då inte ta en dag och göra mat för en vecka tex. Så idag gör jag stek,gryta,lax,köttfärssås och så gör jag biffar.Det blev förvisso bara 5 middagar men jag har e del städning att ta igen också så resten av matlagningen gör jag i morgon. Nanna bad igår om at jag skulle köpa nuttrilett igen och det har jag nu gjort, tror hon kommer äta middag men ersätta övriga mål med nutriletten. Idag åkte Peter hem till sig efter drygt en vecka hos mig, han blev utslängd av Susann när Tom kom   , gissa om det är tomt här hemma nu*snyft* Fast jag är iofs inte nåt trevligt sällskap idag, dels för att jag gör det jag gör men även för att jag är aptrött. Jag ska inte sova på nätterna helt enkelt för jag blir så himla trött på dagarna. Så ikväll eller rättare sagt när jag städat toaletterna och dammsugit så ska jag sätta mig och fortsätta titta på serien Grimm, det kan jag liksom göra trots att jag lagar mat*S* Sen är det ganska lugnt här hemma sen Anita och Estelle flyttade till kh, saknar dom massor men som sagt det kommer inte finnas plats då Susann och Peter flyttar in till sommaren. Får se när Cobra, HErbie och kattungarna får hem, då kommer det bli totalt tyst här hemma, det kommer kännas konstigt. Nej nu fylla på barnens dosetter och min med sen ge mig på toaletterna.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards