Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Jess - 21 juni 2014 19:26

Gårdagen blev lugn och trevlig. Det var jag och maken , sen var det en drös med ungdomar. Diddi, Nanna Susann,Ninna, Tom , Jay,Chris och Smaff så det blev ju ett gäng. Vi lånade mina föräldrars lägenhet så vi kunde grilla, för grillat är midsommar. Efter maten fick jag en sån äcklig huvudvärksattack! Efter makens diskat och plockat så gick vi hem och där åts det jordgubbar,glass och grädde. Diddi bosatte sig i sitt rum, Ninna,Jay och Nanna höll till i vardagsrummet och övriga ungdomar var i sovrummet. Jag och maken hamnade i sängen och där blev jag kvar tills idag. Ninna och Jay gick hem tidigt (tror jag eftersom jag sov vet jag inte vad klockan va när dom gick) sen vet jag att alla resterande ungdomar hamnade i vardagsrummet och spelade xbox, ja inte Diddi då ! Nåt jag inte förstår är allt detta drickande när det är högtider, visst kan man ta en öl eller ett glas vin till maten men sen behöver man ju inte dricka mer. Många använder helgerna och högtider som ursäkt för att dricka, jag anser att det är dumheter. Kan man inte ha trevligt utan alkohol ja då har man alkoholproblem , så ser jag det iaf. Men det är min syn på det hela och dricker man ska man INTE köra bil dagen efter men det skiter dom flesta i tyvärr. Idag har jag inte gjort så mycket pga att jag fortfarande har småkänningar i skallen från attacken igår. Diddi är på sitt rum och är himla trött för hon har inte sovit inatt, hon har grymma svårigheter nu tyvärr. Susann, Tom, Chris och Smaff sitter och tittar på sagan om de två tornen, maken ligger och slöar  medans jag sitter här och ugglar. Det regnar utanför vilket gör att jag inte har nån lust att ta en pw så det skippar jag. I morgon är det dags för gymmet innan det är formel1 race kl 14. Nej nu lite kaffe sen får vi se vad som händer. Ha det bra gott folk och hoppas ni haft en trevlig midsommar

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards