Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Jess - 18 juni 2014 06:56

God morgon. Jag har en MORGONPIGG vovve och jag är INTE morgonpigg. Igår skulle han ut kl 5 på morron och i morse fick jag sova ända till 6. Jaja bara gilla läget   Igår provade jag träna med sånt där gummiband med handtag och jodå det tog kan jag säga. En svag träningsvärk har jag i armarna. Tog en sväng på lite drygt 3 km igår utöver vovvepromenaderna, men det kändes i knäna kan jag säga, men vägrar ge upp. Sen blev det mest till att lyssna på Diddi som nu åter kommit in i en speed period, hon pratar i 300 och mest hela tiden. Diddi var iväg med sin kontaktis igår eftermiddag och var helt slut när hon kom hem så hon bosatte sig på sitt rum framför datorn. Pojkarna sov lääänge men det gör dom alltid, Susann var till arbetsförmedlingen med Ninna och dom skrev in sig. Skulle ha varit till gymmet igår men så blev det inte vilket betyder att det blir idag. Vikten står still på det jag gått upp, måtte det vända annars blir jag less. Dagens planer är päls och klovård, dammsuga , tvätta och åka till gymmet, givetvis laga mat med. Hur ser din dag ut?

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards