Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Jess - 19 juni 2014 10:13

God morgon där ute. Idag fick jag sova till kl 6 sen var det bara att gå upp och bege sig ut i regnet med vovven. Blev en liten runda på ca 2km så vi var BLÖTA när vi kom in. Har hunnit röja ganska ordentligt här hemma så nu är det bara golven kvar, men jag tänkte vara snäll mot ungdomarna och vänta med att snabeldraka. Tvättmaskinen går för fullt liksom diskmaskinen. Igår var jag på gymmet och tog bara ben, har en liten antydan till träningsvärk. Insåg när jag var på gymmet att jag blivit oerhört klen om man jämför med när jag gick på gymmet tidigare, men det är bara att fortsätta så kommer styrkan tillbaka. Idag ska jag på gymmet och denna gång träna överkroppen sen blir det uppehåll på 2 dagar eftersom gymmet är stängt under midsommar. Pratade med dietisten igår och hon är orolig att jag får i mig förlite protein , jag har ju köpt protein men med smak och det var uräckligt samt att jag fått näringsdrycker men dom är lika äckliga dom så nu har hon beställt proteinpulver som är neutralt i smaken som jag även kan hälla i kaffet*S* Idag ska kirurgen ringa nån gång mellan 10:30 -12:30 så får vi se vad dom har att säga, jag mår fortfarande illa men får i mig lite varje mål iaf , dock kan jag inte äta nån form av kött för då blir jag så illamående att jag får panik. Jaja det reder sig nog. I dag ska jag göra i ordning potatisgratängen som vi ska ha till det grillade vi ska äta i morgon samt att jag ska lägga köttet i min egen gjorda marinad. Diddi har svårt med sömnen igen och ena natten sover hon och sen sover hon inte, jag tror att det har en del med att göra att hon inte är i skolan på dagarna nu så hon inte får stimulans. Nu tänker ni kanske att men aktivera henne då. Jo ja  men det är ju inte så lätt då hon VÄGRAR gå ut. Men nu så får Peter semester så nu ska vi försöka komma ut med henne en gång per dag iaf, typ små utflykter så hon kan få käppa lite kort, hon har nämligen fått en kamera i avslutningspresent. Ja det fanns en baktanke med att ge henne den och det är att hon ska komma ut och fota. Nej detta går ju inte , lite mellis sen ta itur med lite ssaker medans jag väntar på att kriurgen ska ringa. Ha en bra dag och klä er för det är banne mig svinkallt ute!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards