Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Jess - 16 juni 2014 09:15

Gårdagen blev en bra dag, jag kunde äta alla mina mål men inte riktigt den mängd som ska i vid alla mål , men jag fick i mig näring iaf och mådde inte tokilla förutom när jag sulle äta köttgrytan till middag. Det verkar som att jag inte klarar kött i nån form just nu så det får bli vetetariskt och fisk ett tag, det gör inget för jag gillar det. Dock fick jag en chock när jag ställde mig på vågen +1,3 kg sen i går, jag hoppas att det beror på att kroppen fått en chock för den fått näring och att det vänder , för går jag upp mer då vet jag inte vad jag gör. Sen så har jag hela huset fullt av undgomar nu, Suss, Tom, Chris och Smaff, plus Diddi*S* Nanna fick svårt att klara av att dela sin lilla lägenhet med en person till så jag erbjöd honom  att sova här så Nanna skulle få sova. Hon har ju så svårt att bryta sina rutiner. Hon mådde inte så bra men vi löste det och hon har förhoppningsvis sovit inatt för hon hade inte sovit sen i fredags. Här hemma blev det så att dom 4 unga vuxna fick ta vårat rum som är störst så fick vi ta Suss rum. Lucky tyckte att det var sååååå läskigt och att det var jobbigt att inte kunna putta på matte*S* Så idag fick jag sova till kl 7 och vaknade av att Lucky kom upp i sängen och puttade på mig. Han åkte ner med buller och bång men blev så glad att jag steg upp. Har gjort alla morgonbestyr samt rastat vovven, håller på att kör tvättmaskin nummer 2 nu sen ska jag iväg och köpa snus och bröd. vette sjutton vad jag ska göra för middag bara till alla här hemma. Tror jag gör det lätt för mig och gör hemgjord potatismos och falukorv i ugn med tacosås mm. Nej nu kaffe och en smörgås innan jag ska fortsätta lite. Ha en bra dag gott folk.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards