Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Jess - 16 maj 2013 00:12

Nu ikväll tog jag modet till mig och frågade Niklas om hans huvudvärk. För jag blir snart totalt idiot på min skalle, vissa gånger önskade jag nån kunde skjuta bort skallen på mig så jag slapp ha så ont. Sen att äta så mycke treo som jag gör för att ens kunna funka något sånär är inte hälsosamt jag vet men vad gör man när man har så ont i skallen att man bara vill DÖ, ja för så ont gör det flera gånger per dygn. inte blir det bättre av att folk  talar om att min huvudvärk nog beror på att jag jobbar natt och att jag äter på tok förmycke treo. Kan ju säga att min huvudvärk är nästan klockställd och jag har konstant ont men inte lika som när jag vill skjuta skallen av mig. Efter att ha pratat med Niklas så kanske jag har svaret på vad min huvudvärk är, mycket stämmer till punkt och pricka. Så nu vet jag att jag inte är galen utan att det finns fler med denna helvetiska huvudvärk. Nu ska jag bara få fingrarna ur och prata med läkaren igen, jag har ju varit dit för min skalle några gånger men blir inte klokare för det men nu har jag dels fått prata med nån som har lika ont och fått tips på info på nätet. Är väldigt tacksam för den hjälpen.

Å vet ni nu blir det treo och kaffe om jag ska klara nattens pass. ;)

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards