Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Jess - 14 maj 2013 10:03

Oj va duktig jag är på att blogga...eller inte. Men jag hinner inte fatiskt, visst jag sitter små korta svängar vid datorn per dag och  när jag jobbar natt är jag för tom i skallen för att klara att skriva. Jag går på rutin helt nu och vet faktiskt inte om jag gör det pga att jag är totalt slut eller om jag helt enkelt inte orkar bry mig om nåt annat. Har insett att vi lever i en värld som skiter i männskligt värde. Idag tex ska jag ha telefonmöte med fk angående vårdbidraget jag har på 2 av tjejerna. På fk verkar man tro att dessa diagnoser växer bort!!! Man kan ju undra vad det är för kriterier för att få jobba som handläggare. Det är inte bara fk som har noll koll och noll kundkap, LSS ligger på topp måste jag säga sen så är inte vården helt med heller, eller rättare sagt dom samarbetar himla dåligt vilket leder till massa konstigheter som definitivt inte gynnar "patienterna". Har suttit och räknat "arbetstid" som går till mina barn och skulle det vara ett "vanligt" jobb så är det 175% arbetstid hemma plus mina 75% natt och det går inte ihop eller? Tror faktiskt man ska sova ibland har jag för mig. Jag har pga att vi inte fått hjälp under alla dessa år fått en kraftig sömnrubbning som gör att jag inte kan sova mer än 4 timmar när jag är ledig. Jag har en konstant inre stress som inte går att ta bort. Alla måsten och allt som ska funka gör att man blir knäpp(are)Jag är konstant trött vilket inte är så konstigt plus att jga mer eller mindre konstant har ont i huvudet som i sin tur leder till att jag äter på tok förmycke treo, men utan treo hamnar jag kräkandes i sängen med ett huvud som skulle formligen ta dö på mig. Så nu har jag gnällt som vanligt.. Nu städa innan telefonmötet. Ha en bra dag alla

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards