Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Jess - 4 maj 2013 07:32

Dagen igår blev ju inte riktigt vad jag hade planerat. För det första hade jag tagit fel på tiden för sip mötet med 4 timmar. Jaja bara åka hem och återkomma rätt tid. Mötet var helt värdelöst och jag häpnas över hur kuratorn på hab gjorde totalt emot vad hon sagt. Nanna var med hela tiden vilket var oerhört starkt gjort. Men hab satt och frågade ut henne i 1 timme, dessutom så la dom orden i hennes mun plus vred till det hon sa till det dom ville ha. Alltså det var hemskt, både jag och Peter var påväg att gå därifrån, stackars Nanna kan ju tänka mig att hon inte tyckte det kändes bra. Nä fy fabian vilket skitmöte och inget vettigt kom ut av det heller. Nä bara inse att den delen av vården INTE är behjälplig, så nu hoppas vi att hon får sitt boende och sen får vi föräldrar hjälpa henne finna ett jobb eller liknande då inte samhället tar det ansvar dom SKA! Direkt efter mötet så hade jag tvättstugan, som tur var blev det bara 4 maskiner. La mig tidigt eftersom jag inte sov något efter jobbet och tur var väl det, Lilltrollet har haft 2 kraftiga anfall inatt, smärtorna blir värre och värre säger hon. Stackars liten , så på måndag ska jag hänga i telefonen och nu ska jag kräva att dom gör nåt åt hennes smärtanfall, som jag förövrigt är HELT övertygad om att det är dom förbenade gallstenarna som orsakar. Läkaren på kirurgen sa att eftersom hon får anfall mest nattetid kan det vara nåt annat eftersom om man har galsten ofta får ont i samband med att man äter. Men nu vet jag att flera med gallsten oftast får anfall på nättern och tidiga mornar, jag var en av dom. Jag har fortfarande ibland problem men det handlar om att jag ätit fel och där av får ont. Men jag vill att dom tar bort stenarna nu för såhär kan hon ju inte ha det och skulle det sen visa sig att hon fortfarande får ont, tja då får dom väl utreda mer. Dock vet jag inte vad mer som går att utreda då hon gjort en hel del undersökningar redan. Vilket som så ska hon inte behöva ha så ont och som det verkar ökar anfallen dessutom. Har suttit och letat på nätet efter nå bra sidor att läsa på men det finns mest bara dravel, så har du som läser nån bra sida att tipsa om så säg till är du snäll.

Idag är det D dagen här där jag bor, alltså ikväll ska det spelas hårdroch i vår hockeyhall, 5 band ska uppträda och det ska bli kul att träffa folk. Dock så är det bara 2 band som är hyffsade enligt min smak, alla är vi olika men vad spelar det för roll blir kul iaf, dels för att hårdrockfolket är oerhört trevliga sen att jag och Peter ska göra nåt tillsammans . Sen en fördel till är at jag kan se till arenan från balkongen och det är rull avstånd hem*S* Nu vet jag ju att jag kommer vara städad. Nej dricka klar kopp nr 4 med kaffe sen bege mig ut med vovven... Ha en kanon dag ni som läser.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards