Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Jess - 25 oktober 2013 18:34

  Jaha gott folk, dom flesta har helg nu men jag börjar min arbetsvecka nu inatt. Har varit till min läkare med min skalle igen, denna gång fick jag imigran (ja det är en migränmedicin jag vet) nässpray utskrivet plus att jag ska prova igen med tabletterna jag fick utskrivet sist igen. Jag kan ärligt säga att snart kommer jag kapa skallen för det är vedervärdigt när den hemska smärtan sätter in, den vardagliga skallebangen kan jag bemästra något sånär men dessa attacker är så man vill dö. Hittils idag har jag provat nässprayen (som förövrigt är asdyr, 95kr dosen) och det gav ingen effekt, suck. Har packat ner både treo,imigranspray och sumatriptan tabletterna i jobbar väskan och hoppas jag slipper ta nåt men jag vet och känner min skalle rätt väl nu. Det ser ut som om jag ska flytta varje gångjag kliver på min arbetsvecka*S* Dataväska samt en väska där jag har det jag äter på natten och medicinerna för skallen och TRÖJA för jag har av nån anledning börjat bli frusen när jag jobbar, men bara på överkroppen. Förövrigt rullar livet på och Nanna är ikväll på escape vilket verkar vara ett ställe där hon kan vara utan att känna sig illa till mods. Lilltrollet har liksom Susann nu höstlov, båda tjejerna är på sina rum, Susann pratar med Tom via skype och Lilltrollet sitter och spelar i sitt rum. Makens rygg har pajat igen så han har varit hemma från jobbet. Voltaren och tens är kanon, så nu är han lite bättre. Tens har hjälpt mig oerhört mycket när det gäller min ryggskada, om jag har den på mest hela tiden när jag har ont är det bättre än att äta smärtstillande.Nä göra lite nytta innan det är dags att åka till jobbet. Ha en trevlig kväll.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards