Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Jess - 20 oktober 2013 10:35

Ja då var helgen snart slut. Jag är dock ledig från jobbet och börjar jobba på fredags natt igen. Denna helg har varit en helg med en jädrans massa skallebang men jag hoppas det blir lite mindre under veckan då jag har en del möten mm. Nu är det bara 2 veckor kvar innan jag får veta om jag får en gastric bypass eller inte. Jag hoppas att jag får ett ja. Så ni som läser kan väl hålla tummarna att det blir så är ni rara.

I morse när jag kom ut med hunden så trodde jag att jag skulle frysa röven av mig, -10 grader Brrrrrr. Tänk att man blir lika paff varje år när kylan kommer, man lär sig tydligen aldrig :). Hunden blev halt pga att det var kallt om tassarna, kan ju tänka mig hur denna vinter kommer bli om hon ska börja redan nu. Jaja bara gilla det och köpa skor till vovven. Får göra det på tisdag då hon ska till Gävleborgs zoo på trimmning om dom nu har några som passar vill säga. Inte lätt att köpa skor till min lilla donna inte. Tingeling och Litha har nu lagt beslag på hörnet mot elementet när dom ligger i soffan, varmt och mysigt plus att husse alltid sitter där*S*  

Så där ser det ut mest hela tiden när husse är i soffan. Idag ska jag försöka röja lite här hemma eftersom det blivit väldigt lite gjort eftersom jag jobbat mm. Men i morgon förmidda då ska jag göra allt klart så jag slipper slava hela veckan. Tvättberget var hemskt så jag har börjat beta av det, nackdelen är att man inte har hur mycke plats som helst att hänga tvätten. Nej nu ska jag ta lite kaffe och spela lite medans tvättmaskinen går .

Var rädd om det du har för poff så kan det försvinna!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards