Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Jess - 31 augusti 2012 09:17

Ja jag passar på att ösa hög musik och röja hemma nu när båda barnen är i skolan. Jag har hunnit allt utom golven men har hela dagen på mig. Grannarna är väl inte så imonerade kanske att det är den "vuxne" som spelar HÖGT, men ett par timmar får dom stå ut, är inte ofta jag spelar med denna volym. Dock känner jag saknad efter festival nu. Denna sommar blev ju inte vad den borde tyvär. 1 gång om året är det vuxentid några dagar på festival och massor av hårdrock. Och dom dagarna är jag bara jag å inte vuxen alls, jag bara är. Är både onykter och ser ut som en snorunge skulle jag tor folk tycker men vem bryr sig. För jag dricker ytterst sällan och jag blir inte plakat utan onykter och kan bara vara den jag är, en sak med hårdrockare är att alla accepterar alla!!!Nåt ni andra kanske skulle anamma... Nä nu bara njuta en stund till!!!

Av Jess - 31 augusti 2012 06:58

 

Av Jess - 31 augusti 2012 06:50

Att kliva upp på morgonen är inte min grej. Jag är en nattuggla som jobbar ständig natt, så att sova som "normala" männiksor gör mig fruktansvärt trött och jag blir tung i hela kroppen och skallen vill inte alls vara med.  Lilltrollet har väl sovit kanske 3 timmar inatt och var uppe före mig. Jag trodde jag skulle få kämpa som en tof´k för att få upp Nanna idag, men ack så fel jag hade. 5 minuter efter jag var in och väckte henne var hon uppe, helt otroligt. Så nästa chock, hon äter FRUKOST, det gör hon aldrig. Underbart känns det idag , för en gångs skull går allt smidigt. Ooopppss nu sa jag det man inte ska, att allt går kanon för då blir det tok. Nu ska jag ta och göra morronsysslorna med djuren mm. Ha en underbar dag alla och var rädd om varann.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards