Alla inlägg den 4 maj 2016

Av Jess - 4 maj 2016 07:35

Ja men god morgon då!

Det har varit svårt med motivationen att skriva samt att jag inte haft ork. Snart är min LIA över för denna gång och det ska faktiskt bli skönt. Jag är nästan klar med rapporten som jag hoppas blir godkänd så jag kan släppa denna kurs. Har påbörjat läsningen för kommande kurs som blir den sista före sommarlovet. Det kommer bli en tuff kurs att få ihop men med studiegruppens stöd fixar vi det. Livet har varit lite kaotisk den senaste tiden, inget har funkat som det ska, varken med mat eller träning eller nåt. Lucky har flyttat till skogen och fått det liv han förtjänar hos en underbar kvinna. Iris vågar ta mer plats och är piggare och mer sprallig. Katterna tycks inte bry sig alls. Det är tomt utan den underbara nallen men han var för stressad i denna miljö som är runt oss. Jag ska jobba i Hofors på villan i helgen vilket jag ser fram emot, saknar Hofors och alla jag jobbat med där. Jag vikarierar ju på två ställen och båda ställena är underbara att jobba på.Jag hoppas jag kan få jobba en hel del nu under maj månad så jag kan få in lite inkomst. Har ju sommarjobb men behöver jobba innan det börjar, samt att jag mer än gärna skulle vilja jobba en hel del resten av året. Jag kommer inte ha någon LIA i höst och tänkte försöka slippa ta lån för att plugga. Nej, nu dags att göra sig klar för ett pass 10-23 . Ha en bra dag alla.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards