Alla inlägg den 30 augusti 2015

Av Jess - 30 augusti 2015 20:23

Så var jag installerad och nu sitter jag här på mitt rum på vandrarhemmet. Hittils är det bara jag som är här på vandrarhemmet, känns lite läskigt kan jag säga men vet att det kommer fler. Vore jag inte så himla harig av mig skulle jag sätta mig i tvrummet men vågar inte när jagnär själv här, så jag får roa mig med datorn. Jag har packat upp och detta blir mitt hem tills på fredag. Ska bli både kul och spännande detta, fast jag längtar hem massor kan jag säga. Sitter väl och spelar knäppspel på fb och sen lägga mig och läsa lite i skolböckerna. Börjar kl 9,30 i morgon så det blir sovmorgon, om jag nu kan sova vill säga!

Av Jess - 30 augusti 2015 12:21

God dag!

Idag är dagen D här och jag är nervös för att åka, smått ont i magen mm. Har packat klart ( tror jag) Känner mig virrigare än vanligt och dricker massor med kaffe vilket inte är så bra kanske. Blääää nervös nervös nervös!!!!!! Återkommer senare när jag kommit fram och installerat mig. Ha en bra dag och varr rädd om varandra!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards