Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av Jess - 27 augusti 2015 13:39

Hej och hå!

Tiden rinner iväg fortare och fortare. Har krångel med örat jag tagit bort en knöl i och har nu varit på öronmottagningen för undersökning, är nu uppsatt för en op av örsnibben. Hur dem ska göra och när har jag ingen aning om men det visar sig. 

Maken och jag håller igång styrketräningen och jag är väldigt stolt över att han inte tar i för hårt utan gör som man ska. Jag vet inte hur det blir när jag åker till Säter men jag tar med mig träningssnoddarna sen har jag ju min egen kropp att använda samt pw. 

Nu är det snart dagen D och jag åker till Säter, nervös är jag och pirrig och med tanke på hur virrig jag är så glömmer jag säkert nåt hemma. 

Nej nu fortsätta med galenskaperna som jag har kvar att göra för idag. I morgon jobbar jag mitt sista natt pass , tidigast till nästa sommar kommer jag tillbaka till jobbet. Kommer sakna det men det kommer bli en spännande tid framöver. 

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards