Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Jess - 7 juni 2015 07:50

Så var denna helg snart slut. Jag begriper inte varför hundarna, eller rättare sagt varför Lucky ska ha upp mig runt sex. Jag vill sova som alla andra här hemma ju. Jaja, det är livet med att ha hund.  Lucky har det en aning jobbigt nu när Iris löper, men han är jätteduktig och vi får stå ut en vecka till sen så är det över för denna gång. Tycker att det är skönt att hon löpte nu och inte under högsommaren.  Igår hjälpte vi Susann och Chris att köpa diverse möbler mm, de fick hjälp att sätta ihop en del. Nu har dem allt i stort sätt, det är ett vardagsrums bord kvar att fixa och ev lite små saker. Mina föräldrar var med igår och hjälpte till dem med, tack för er hjälp mor och far. Det känns konstigt att bara ha två barn hemma boendes och det kommer ta tid att vänja sig, men det är ju så att barnen växer upp och flyger ur boet.  Idag kommer alla barnen hem på middag och jag ska göra en köttgryta och till det blir det färskpotatis och smarrig sallad. Själv hoppar jag köttgrytan men har en lins& böngryta som jag äter i stället.  Det blir ju så att det blir söndagar som blir familjedag i stället för fredagar nu, tack för det säger jag när det gäller maträtt, jag är inget fan av tacos vilket det nio gånger av tio blev på fredagar. Nu blir det varierar på fredagarna.  Snart har Diddi sommarlov i tio långa veckor, undra hur snabbt hon tröttnar på det och börjar tjata om att hon har tråkigt. Maken har ”semester” nu och jag är tjänstledig till 1 juli men jobbar midsommarhelgen. Väntar på att få besked angående utbildningen jag sökt, jag vill så gärna komma in på den. Nej, nu måste jag ha lite mer kaffe. Ha en bra dag och skulle nån veta vart sommaren och värmen tagit vägen så skicka hit den är ni snäll.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards