Direktlänk till inlägg 4 december 2015

Kollapps

Av Jess - 4 december 2015 14:45

Men alltså va är det för fel? Har knappt pluggat alls, huvudet dunkar och jag känner mig totalt slut. Denna dag blev inte vad jag räknat med alls, men bara gilla läget och följa vad jag orkar, för jag vet att allt är kvar där jag avslutade i morgon. Resten av dagen ska jag bara vara förutom att jag ska dammsuga och färga mitt tråkiga hår. Jag tror att jag helt enkelt måste ladda om mina batterier sen kanske jag borde beställa mer vitaminer också. Har ju slarvat massor och inte orkat ta tag i det samt att jag slarvat massor med träningen sen min LIA började. Sen maten ska vi inte prata om, vet igentligen hur och vad jag ska äta men har inte haft lust eller ork att bry mig. Men nu får det vara nog och jag måste ta tag i det. I morgon ska jag och maken iväg på mustach och ta några öl, det kan vi behöva. Umgås vi två i en miljö med musik och trevliga människor, det blir en bra återstart för att få tillbaka en normal rytm igen. Sen så måste jag få ihop ett CV vilket är något nytt för mig. Jag är från och med mars näsa år arbetslös, (ja jo jag pluggar men är ju tjänstledig) så jag behöver få tag i lite vikariat på timmar samt att jag måste ha ett sommarjobb. Vill helst vara inom psykiatrisk vår/omsorg men tar vad jag får för någon form av inkomst måste jag ha då csn inte går att leva på enbart. Så vet du/ni något ställe i gävle/sandviken/hofors/ockelbo som behöver vikarie så hojta till. Nä, nu ska jag ta lite kaffe och försöka masa mig iväg och dammsuga.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jess - 6 juni 2016 10:02

Ja, så blir det. Jag lägger ner bloggen, varken orkar eller har tid med den. Eller rättare sagt jag har tröttnat, vem vet kanske jag skaffar/skaffat en annan. Jag hoppas ni alla som följt mig får ett bra fortsatt liv. Tack för mig    ...

Av Jess - 24 maj 2016 07:16

God morgon där ute! Idag blir en heldag i skolan med studiegruppen. Igår var jag på info/utbildning för vikarier inom Gävle omvårdnad. En del bra och matnyttigt men även en del helt onödigt.  Har suttit och retat upp mig på en del människor fast ...

Av Jess - 22 maj 2016 11:35

  Igår var jag och jobbade kort tur på mitt absoluta favorit ställe. Stortrivs där med både de boende och med otroligt trevliga kollegor. Önskade att jag fick mer tid där, det kanske blir så det visar sig.   Jag har haft svårt för att sitta vid...

Av Jess - 18 maj 2016 10:32

God förmiddag. Idag är jag smått frustrerad vilket gör att mitt inlägg inte hänger ihop som det bör skulle jag tro. Men eftersom detta är min blogg så får ni ta det helt enkelt. Psykiatrin idag är i mina ögon under all kritik. Dock är det inte pers...

Av Jess - 11 maj 2016 11:28

Dagarna går och skolan är snart inne på sista kursen före sommaren. På jobbfronten är det helt ok, lite val hit och dit med mera men det löser sig. Sen så har jag helt tappat träningen på det sätt jag ville ha så idag har jag dels pluggat men även pl...

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards