Alla inlägg den 7 december 2015

Av Jess - 7 december 2015 04:14

God morgon! Trött som f-n efter en natt men väldigt lite sömn.  Igår kväll fick jag fruktansvärt ont i magen, så ont att jag inte kunde stå rakt, till slut kunde jag inte vara uppe alls. Smärtan var värre än när jag hade gallstens anfall, dock fick jag samma typ av smärta i ryggen som när jag hade gallsten. Dock är jag livrädd för att åka in på sjukhuset när det gäller magsmärtor, varför? Jo för att sjukhuset jag tillhör har inte det bästa ryktet när det kommer till gbp patienter, jag kan ärligt säga att jag jublade när jag fick veta att min gbp operation inte skulle göras i gävle. Efter några timmar med smärtor så kläckde det till i magen ( jag vred över mig på rygg) och det skarpa i smärtväg gav sig, idag är jag öm och har lite känningar men det är nog borta om någon timme. Diddi har haft en jobbig natt vilket lett till att jag fått lega bredvid och tröstat och stöttat. Hoppas nu att hon mår bättre, vilket jag tror för hon sover nu. Ska ha en dagtur på LIA idag så jag ska straxt packa ihop och bege mig till bussen. Jag hoppas ni får en bra dag.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards