Alla inlägg den 6 december 2015

Av Jess - 6 december 2015 09:25

God förmiddag!

Vilket himlans väder det är, blåser som bara den men det är varmt och tyvär blött och geggigt. Vovvarna ser ut som geggmonster när man varit ute. Här hemma sover alla utom jag fortfarande, jag har hunnit vara ute med vovvarna och varit till mina föräldrar på lite kaffe. Var på mustach igår, det var en bra spelning, jag är inte det största fanet av dem men live är de grym. Det var mysigt att vara iväg med maken på tu man hand, det borde vi göra oftare. Maken var nykter och körde medans jag tog nån öl. Får se vad det blir i framtiden för detta kan jag vänja mig vid   . Nej om man skulle sätta sig och göra en matsedel, fylla på dosetterna och skriva en inköpslista. Sen blir det matlagning samt pluggning och förmodligen lite städ och tvätt också. Ha en bra dag där ute.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards