Alla inlägg den 24 augusti 2013

Glo

Av Jess - 24 augusti 2013 10:22

 

Idag är det lördag, vart fredagen tog vägen vette katten. Var i skolan igår liksom Lilltrollet. Susann var ledig så hon sov HELA dagen liksom Nanna. Tack mina stora tjejer för hjälp med rättning av mitt brev som jag hade iengelska läxa . Igår var det ju fredag och vi käkade tacos, Nina och Jay var också här. Mysigt när alla är under samma tak . Ninna och Jay ska flytta till veckan och dom visade mig sin lägenhet igår. Oj va fin den var och stor, nu kan dom ju till och med ha folk hemma*S* Idag då? Tja för det första så har jag sovit nästan 10 timmar , det ni, inte ofta det händer kan jag säga. Katterna väckte mig genom att sitta och glo på mig och det gör dom bara om det är slut på mat i matskålen*S* vilket det natruligtvis va. Vovven rastad och jag försöker väcka dom få hjärceller jag har så jag kan beta av lite läxor. Sen blir det till att städa lite, sånt blir lidande nu när jag pluggar , jag är van att dammsuga varje dag, plus att jag sopar . Jag hatar att få grus mm under fötterna när jag är hemma.

Ha en bra dag alla för det sa jag.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards