Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Jess - 14 augusti 2013 09:10

Framförhållning är ett måste när man har lite svårt och har man asperger,adhd,bipolaritet mm så är det a och o med framförhållning. Nu är det iofs inte Lilltrollets lärare som bär ansvaret utan ja gissa.... kommunen. Jag borde inte ens bli förvånad, men idag ska vi få veta taxitiderna och hur dom 2 kommande veckorna ser ut. Lilltrollet är lite orolig och frågvis, inte så konstigt då hon byter skola som desutom ligger ca 3 mil hemmifrån (tror jag ) och så ska hon åka taxi dit och hem. Jag vet att detta kommer bli kanon och hon kommer utvecklas enormt mycke under dessa tre år hon ska gå där. Personalen är underbara och kör med raka rör, sånt gillar jag. Man ska inte linda in och pjoska utan man ska vara ärlig och rak, visst finns det tillfällen man bör vara lite aktsam men man ska vara rak! Har börjat använda den stora whiteboarden, den blir lite annorlunda nu då det är bara Lilltrollet som ska använda den, blir iofs lite lättare att skriva när man har mer plats*S* Idag ska Lilltrollet på bio med sin kontaktperson, det går kanonbra mellan dom och vi är så tacksamma att det funkar för hon behöver verkligen komma ut och vi (jag ) behöver få vara ledig. Nej nu lite kaffe och hushållssysslor... Ha en bra dag  (trots att sommaren är slut)

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards