Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Jess - 13 mars 2016 10:00

Så var denna vecka snart slut. Jag har tränat en hel del, både med maken, pappa och själv. Jag börjar se förändringar som jag gillar. Dock finns det två saker som jag lider av men ska ta det med min läkare när jag ska på två årskontrollen nästa månad. Jag har inte väldigt mycket överskottshud men tillräckligt för att få problem samt att jag tappat hela bysten totalt, nej jag vill inte ha implantat utan ett lyft då mina bröstmuskler syns mer än den sk bysten och det ser konstigt ut och psykiskt blir det påfrestande kan jag säga. Jag mår som en gudinna och jag älskar mitt liv,familjen, träning,kost,jobb och mina djur. Sen att det finns de som har åskter om både det enda och det andra är ju som vanligt men det är helt ok, de har ingen aning om mitt liv, de bara tror att de vet nåt. 

Pratade med Ninna i fredags och det kändes bra, det är så konstigt att hon nu bor ca 30 mil härifrån, lite väl långt tycker mamma   men så är det när barnen blir stora. Suss, Nanna och Diddi var med och handlade igår så jag fick se tre av fyra döttrar iaf. Nej, det är bara att inse att man har barnen till låns bara. 

Nu ska jag ta lite mer kaffe och njuta av att ha tränat och sen blir det väl att tvätta HELA dagen mm. Ha en bra dag alla och var rädd om varandra. Respektera att alla är olika men ändå har samma värde!!!

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards