Alla inlägg den 2 mars 2016

Av Jess - 2 mars 2016 13:42

God morgon eller nåt sådant.

Har jobbat natt och det tar ju en aning längre tid att ta sig hem när man jobbar numer. Va hemma straxt före tio på förmiddagen och kom i säng runt elva och upp klockan 13. Är ledig i natt men ska jobba i morgon natt. Nattpassen ser lite annorlunda ut mot det jag är van vid, börjar 20 och slutar 7:30.  Trivs himla bra på båda ställena som jag jobbar extra på, det uppväger restiden kan jag säga. Hinner jobba lite extra fram till den 27 sen den 28 eller 29 mars börjar min LIA igen och denna gång ska jag vara på ett boende för ensamkommande ungdomar, ska bli intressant och farmförallt lärorikt. 

Har varit slarvig med mat och träning vilket lett till att jag har mycket värk och har nytillkommna delar med värk och jag har varken tid eller ork att ha ont så nu finns inga ursäkter. Ska sätta mig och göra upp tränings och matschema, vill inte ha ont och vara trött och så. Nej vill vara pigg och njuta av allt vilket är fullt möjligt om jag får fingrarna ur och gör det jag ska! Gör om gör rätt! Nu blir det en mugg kaffe sen fixa scheman samt att jag måste plugga lite.

Ha e bra dag

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards