Alla inlägg den 1 november 2014

Av Jess - 1 november 2014 11:59

Lördag och det är grått och ruskigt ute. Så skönt att vara ledig och jag är helt slut som människa. Har varit iväg till ica maxi för Ninna behövde handla och vi passade då på att köpa lördagsgodis till både människor och djur i vårt hem. Susann var också med och handlade lite. Vovvarna ligger nöjda och gnager nya ben, katterna har smaskat blötmat och Diddi samt Susann smaskar godis. Nanna sover ännu så hon får sitt senare. Jag köpte pringles för sånt kan jag äta även om det ä i små mängder, vanligt godis dumpar jag på även om jag bara tar 2-3 små bitar , vilket jag gjorde igår dock 4 bitar som då gjorde att jag hamnade i fosterställning med jordens dumpning men är huvudet dumt gör det ont har jag fått lära mig. Till middag idag ska vi äta falsk fläskfile, kokt potatis och kokt broccoli/blomkål till det lite lingonsylt.Ska titta på F1 träning samt kvalet men det är väl allt förutom att hundarna ska ut, nåt annat tänker jag INTE göra idag. Ska faktiskt straxt lägga mig och sova middag det ni   . Ha en bra dag och var rädd om varandra.

Presentation


Jag är en mamma till 4 döttrar. Jag är gift med min livs kärlek. Jag älskar djur och brinner för allt inom psykiatri. Jag tycker om att träna och att äta sunt. April 2014 gjorde jag en GBP som förändrade mitt liv, eller rättare sagt räddade mitt liv.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards